Címkék

O

2011.12.12. 14:39 | egolego | 1 komment

 Hihietetlen hogy hiába az egész... hiába megy ki az összes energia és hullám nem veszik... mégegyszer és mégegyszer próbálom de nem értik, és utálom ezt gondolni de nem veszik az adást. És bocs a hétközanpiságért, de nem jut el, akkor sem jut el és kiérti ezt? Te igen ezeket? Mit csinálnak ezek mire vágynak ...vagy csak én nem látom amit ők igen??? Mit látnak mi van ebben amit csak én nem akarok, nem akarhatják Ezt tényleg... miért.... mi végre???
 

olyan jó lenne ha ebben a blogban helyet kapna ez... de nem kap
sehol sem
 

azt kellene megnevezni amit ezek elfecsérelnek...mind
 

némelyik csak csak kapizsgálja de..
 

de olyan keves érzik hogy miért kell ez
 

tudod
 

te tudod
 

ugye?
 

részeg vagyok
 

nem őszinte a mosolyom
 

unott pofák mindenütt...
 

és unják még a mosolyomat is
 

szánom őket
 

vágyok rájuk
 

bocs hogy ide okádtam
 

már megis bántam
 

 

parlang

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sokaszoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr753457887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Parlang 2011.12.14. 01:12:41

üzenem: Túl apró a rés amit hagytok, és még azt is hamar bezárjátok!
Miért féltitek annyira azt, amik vagytok?
Létre sem jön anélkül hogy átáramolna,
csak dédelgetitek és beragad, beragad talán örökre... előlem.
Pedig kell nekem.
Akarom az összes apró gügye gondolatotok utolsó visszhangját is hallani...
süti beállítások módosítása